torsdag 27 september 2012

Get inspired



Inleder helgen i sängen med kylklamp omväxlande på höften och behinnan. Medan min kropp långsamt förfaller tillåter jag mig själv att ägna tid åt att inspireras. Om ni inte blir glada av det här klippet behöver ni värma upp era hjärtan. Jag bara älskar det, jag älskar allt i det.

Det är en fantastisk tjej med en sprudlande och smittande personlighet och en underbar röst. Hon är härlig, publiken är härlig och juryn omfamnande.

Men.

Det är inget av det som berör mig mest.

Lägg märke till när kameran filmar hennes syster, efter hon har sjungit klart och juryn lovordar framträdandet. Det är så mycket äkta kärlek och stolthet i de ögonen att jag blir alldeles tårögd! Syskonkärlek när den är som bäst.


Saknar er syster och bröder! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar