söndag 23 september 2012

Sunny weekend!

Ytterligare en bra helg avklarad i Canberra! Det har varit perfekt väder, som en riktigt bra svensk sommardag. Helgen firades in ordentligt i fredags, med middag och fest. Maten lagades av mästerkocken Julie, såå smarrigt. (Jag måste börja laga riktig, god mat!)


Mätta och glada cyklade vi till Dominiks hus för fest med hela intern-gänget. (Jag väljer att ignorera att det var avskedsfest för Dominik och tjejen till höger nedan, Aurelie, det känns liksom så tråkigt då.)




 En riktigt bra kväll!

Lördagen var lugn och jag gav mig ut på ännu en härlig cykeltur. Idag var det en häst på fälttävlansbanan! Det riktigt kliade i alla mina ridnerver. Jag tror jag måste göra någonting åt det här snart.

Idag var jag, Julie och Jesper (den andra danska praktikanten) på Floriade, ett evenemang som anordnas i oktober varje år här i Canberra. Som ni ser är det maaaassa blommor överallt, planterade i fina mönster. Det var en härlig dag, så skönt att bara ligga i gräset och njuta av solen.





Jag hoppas att ni också har en fin helg! (Även om jag har hört ryktas att höstrusket har anlänt...)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar