onsdag 26 september 2012

Jag är bäst!!



Inte nog med att jag har gjort slag i saken att äntligen köpa en extern hårddisk ("startskivan är full"). När jag nu skulle prova att kopiera över saker till den fungerade det inte. Efter en stunds googlande kom jag fram till att den nog inte var formaterad till mac.

Så då formaterade jag om den lite kvickt! Och nu fungerar den lika träffsäkert som skatan vid amerikanska ambassaden prickar in mitt huvud varje morgon! 

Det finns inget bättre än att lyckas med sådant man är värdelös på. Hur simpelt det än må vara.

Kanske en av få saker som är bra med att vara långt från nära och kära, i vanliga fall hade jag garanterat lämnat över skiten till Edvin. Efter 2 arga sekunder.

STOLT!

Måste nästan unna mig en stund på crosstrainern för att fira.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar