onsdag 29 augusti 2012

På jobbet


Hur mår ni alla där hemma?

Vår internetleverantör håller på med någon slags uppdatering som gör att det knappt går att gå online alls hemma i huset. Så jag passar på att skriva ett litet snabbt inlägg på jobbet istället!

Jag har det bra och kommer in i vardagen mer och mer. Jag börjar känna mig hemma både i huset, på jobbet och på gymmet! Ska visa er bilder av allt detta så snart det finns tid och internetuppkoppling.

Det har varit lugnt på jobbet den här veckan. Sven-Olof och Carl är iväg på resande fot, och min mentor börjar sitt jobb här på måndag nästa vecka. Blir kul när det blir lite fart och fläkt igen! Men jag har fått höra att man ska passa på att njuta av de lugna dagarna, för rätt som det är händer allt på samma gång.

Igår bakade min roomie, Greg (som förövrigt är en grym kock) vad han kallade "cheesecake". Det visade sig vara något som nästan liknade Smålänsk ostkaka! Konstigt.

Nu ska jag återgå. Ta hand om er!

2 kommentarer:

  1. Låter som att du inte har mycket att klaga på där borta. Hoppas sakerna drar igång ordentligt så att du får göra lite nytta också.

    Jag råkade visst skriva ett nytt inlägg på min blogg som liknande ditt bloggnamn förvånansvärt mycket...

    http://ensoppaavsopor.bloggproffs.se/2012/08/29/bland-korgar-och-guvenorer/

    SvaraRadera
  2. Det var väl knappast en slump arvid... Eller? I så fall lite för bra. Kram till er båda!

    SvaraRadera